B(log)olond, avagy ide kéne valami frappáns

B(log)olond, avagy ide kéne valami frappáns

Az első...

2017. január 09. - madB

Üdv Emberek!

Bevallom őszintén fogalmam sincs, hogy kell blogot írni... lehet nem is lesz. Gondoltam megpróbálom, hátha sikerül kiírnom magamból így a túlcsordult "érzelmeim" (sokszor dühömet és idegeskedésem) és amúgy is, jó bulinak tűnik. 

Lesz itt minden, ami éppen foglalkoztat vagy nagyobb hatást gyakorol rám. Egy szó mint száz, összességében bármi. Ha bármi azért nem is, de biztos posztolok, vagy nem tudom ez hogy van blogos berkekben, a hobbijaimról, érdeklődési köreimről. Erről jut eszembe, ideje lenne már magamról is írni!

Tömören és kicsit érthetetlenül: általában vicces, mégis komoly, talán picit "olaszos" vagyok... ez vagyok én tömören, ja és még 94 kiló 30 deka 198 centi csont, izom és zsír arányos elegye; remélhetőleg férfi, bár ez mellékes. Nem akarok mindent az elején elárulni, lesz alkalmam még erre a blog életet során.

Kicsit a hobbijaimról, hogy egy árnyaltabb képet kapjon mindenki (az a két ember, aki majd olvas) a várható témákról. Sok mindent csináltam már eddigi életem során, zenéltem, zongorán és ezzel párhuzamosan és sokkal több ideig trombitán (10 év); bűvészkedtem, 4-5 éven keresztül nem telt el nap hogy ne gyakoroltam volna, majd egyszer valamiért megszakadt, de a mai napig néha előveszek egy csomagkártyát fellángolásból. Valójában ez volt az első "szerelmem" (persze csak a hobbik terén). Mondhatnám hogy erről jut eszembe, de igazából semmi köze ehhez: 12 éven keresztül úsztam, versenyszerűen, de már ez is csak múlt. Voltak még apróbb próbálkozások, de ezek mellett nem érdemes most említeni.

Beszéljünk inkább a jelenről. Én is azok közé tartozok, akiket a virtuális világ magukkal ragadott gyerekként (persze azt írom, hogy a jelenről erre már megint a múlt), még amikor nagyon pici voltam. Ködösek az emlékeim, de talán Nintendon játszottam először. Nem tudok erről többet mondani, viszont az ezután következő PsX-emről annál inkább, hiszen ez határozta meg a játékok iránti szeretetem. Volt persze később számítógépem, de megfordult nálam Ps2, XBOX360 és most egy Ps4 is. Ps4, amit jelenleg leginkább Blu-ray lejátszónak használok, hiszen itt jön a másik nagy szenvedélyem: a filmek. 
Gyerekkorom óta bármilyen filmet képes vagyok megnézni, pusztán a filmek iránti szeretetem és tiszteletem miatt. Érdekes, hogy a mai napig nem tudnék egy filmről sem úgy beszélni, mint egy kritikus.
Mindezek mellett szeretek olvasni és imádok főzni, sütni.

így visszaolvasva kicsit lehet zavarosra sikeredett, de ilyen vagyok én. Összefoglalva lesz itt film, kaja, játék, könyv biztos, de ahogy mondtam bármi előfordulhat.
Úgy érzem itt kell ezt most abbahagyni, leginkább azért, mert már nem a szemüvegem homályosodik és amúgy is még, 5 perc és kibírhatatlanul éhes leszek (persze utólag rájöttem hogy ez elkerülhetetlen). Nem mellesleg nem tudom mit írhatnék még, inkább alszok.

Végszónak kellemes szórakozást a blogomhoz, remélem kölcsönösen élvezni fogjuk ezt!

Minden jót: madB!

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolond.blog.hu/api/trackback/id/tr9612110659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása