B(log)olond, avagy ide kéne valami frappáns

B(log)olond, avagy ide kéne valami frappáns

The exorcist (1973) élménybeszámoló

2017. november 01. - madB

the-exorcist_18726.jpg

Ebben a pillanatban fejeztem be Az ördögűző című filmet. Be kell vallanom magamról rajongok a horrorokért, azon belül is az "ördögűzős" filmekért. Már régóta pótolni akartam az elmaradásom, szóval most meg is tettem.
Röviden: megérte rászánnom az időmet és megértem miért lett ez a film klasszikus. 

Nagyon jó volt a film, végig meg tudta tartani bennem a feszültséget. A maszkok és egyes kellékek nem öregedtek jól, de ennek ellenére ez nem tudott zavarni, annyira erős volt a légkör.
Egy dolog nem tetszett, ami a vége. Lehet bennem van a hiba, de számomra túl hirtelen történt minden és kicsit összecsapottnak éreztem.

Többet nem is írnék. Akit érdekelnek a horrorok és még nem látta, az feltétlen pótolja.

Ui: Ez volt az első ilyen élménybeszámoló. Tartani szeretném a későbbiekben is ezt a pár soros bejegyzést ehhez a formátumhoz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolond.blog.hu/api/trackback/id/tr4213140442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása